blog image

Bireysel Kullanıcı ile İşletme Hesabı Arasındaki Farklar

Ticaret ağını en üst seviyeye taşıyan İnstagram, kocaman bir Sanal Alışveriş Merkezi konumunda.

İnstagram’ı bireysel olarak kullananlar ile işletme profilleri arasındaki farkları sizlere mecazen aktaralım.

İnstagram profil statüsünü 3 ana başlık altında topladı;

-Kişisel hesaplar
-İşletme hesapları
-Üretici hesapları

İnstagram, Kendi uygulamasını Ticari amaçla kullanan hesapları ayırt etmek adına İşletme profilini geliştirdi. İşletme hesabının bir üst profili ise; Üretici hesapları.

İnstagram’ı bireysel olarak kullanan kişiler müşteri konumuna geçti.

Kısacası;

İnstagram bir AVM, Mağazalar işletme hesapları, bireysel kullanıcılar ise müşteri.

İşletme profili ile bireysel kullanıcılar arasındaki farklar;

Bireysel kullanıcılar, reklam veremez ve istatistiksel işlemleri kontrol edemez.

İşletme profilleri ise;

-Gönderilerinin tanıtımı yapabilir.
-İstatistiksel işlemleri takip edebilir.
-Profilde adres & konum bilgisi paylaşabilir.
-“İletişime geç” butonu sayesinde dönüşler alabilir.

Eğer bir firma olarak İnstagram’da yer alıyorsanız ve amacınız tamamen Ticaret yapmak ise; o zaman mutlaka işletme profiline geçmelisiniz.

Bu sayede tüm özellikleri kullanarak hedef kitlenize daha rahat bir şekilde ulaşabilirsiniz.

Uğur İşleyen